Krajane.cz - Belgie | Británie | Francie | Mnichov | Německo | Nizozemsko | Lucembursko | Rakousko | Španělsko | Švýcarsko | USA
Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Start v St.Gallenu  (Přečteno 38865 krát)
zuda



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Srpen 11, 2014, 08:55:43 pm »

Ahoj lidi,

jmenuju se Zuz a v St.Gallenu jsem od 1.8.2014. Protože jsem tady sama, i když časem snad dorazí kamarádka, chtěla jsem se zeptat, jestli je v Gallenu skupinka mladých lidí, kteří se více nebo méně pravidelně potkávají při pivku nebo při sportu?

Hledám komunikativní a pozitivně naladěné lidí, abychom mohli společně zabít volný čas. Myslím tím někoho , kdo by mi trochu ukázal okolí, koho bych mohla vytáhnout na túry v přírodě, nebo na návštěvu různých kulturnich akcí. Za posezeni na zahrádce nebo za dobrý pokec bych byla taky ráda.

 Mě je 27 let a pracuji jako zdravotní sestra. Mám rada cestování a přírodu, ráda si zahraju rekreačně squash. Divadlo, vaření a hory mně ale baví asi nejvíc.

Budu ráda, když se někdo z Vás ozve, nebo mi zprostředkuje informace o různých akcích Slováků a Čechů v Gallenu.

Zuz
Zaznamenáno
Milan1975



Karma: 0
Příspěvků: 49


« Odpověď #1 : Srpen 21, 2014, 09:55:09 pm »

Ahoj jsem z arbon
Zaznamenáno
Venynator



Karma: 0
Příspěvků: 8


« Odpověď #2 : Srpen 28, 2014, 06:48:32 pm »

Ahoj,

rad zajdu na kavu nebo pivko. Jsem Vasek 30 let, Cech, co tu je cca pul roku. Momentalne pracuji Winterthur Zurich a chci se prestehovat tam, hledam ubytko. Pisni o sobe vic. Cau.
Zaznamenáno
boci



Karma: 0
Příspěvků: 2


« Odpověď #3 : Listopad 27, 2014, 08:48:02 am »

Ahoj Zuz jsem z Bischofszell, zrovna jsem se přistěhovala, jmenuji se Radu 32 a taky sestřička, když tak se ozvi budu ráda Úsměv
Zaznamenáno
Kittty



Karma: 0
Příspěvků: 4


« Odpověď #4 : Listopad 28, 2014, 10:49:11 pm »

 
Ahoj ,
jsem v Churu jako studentka NDS pro salovou sestru.Je mi 30.
Rada se seznamim. R
Zaznamenáno